Best Movie Forum
Registrujte se na Best Movie Forumu, čeka vas mnogo zanimljivih i korisnih stvari.

Uzivaj u druzenju,gledanju i skidanju stranih filmova i serija...mozete naci i veliki broj pc programa za download... Ucestvujte aktivno na forumu (pisite, pocnite nove teme...), jer se aktivnost nagradjuje!!!

Editujte svoj profil jer se svake nedelje proglasava ime za najlepseg i najsasavijeg profila na forumu! Smile

REGISTRACIJA je veoma brza i jednostavna, samo unesite podatke, ULOGUJTE se i uživajte......

Vaš BestMovie Tim!!!


Best Movie Forum - Filmovi, Serije, Igre...
 
PrijemKalendarGalerijaČesto Postavljana PitanjaTražiLista članovaKorisničke grupeRegistruj sePristupi
Dobrodosli na Best Movie Forum!!! Uzivaj u druzenju,gledanju i skidanju stranih filmova i serija...budite aktivni jer se aktivnost nagradjuje!!! Editujte svoj profil jer se svake nedelje proglasava ime za najlepseg i najsasavijeg profila na forumu! Smile Registrujte se na Best Movie Forumu, čeka vas mnogo zanimljivih i korisnih stvari!!!

Delite | 
 

 Intezivni program za definiciju

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Panta

avatar

Broj poruka : 35
Points : 2438
Datum upisa : 29.07.2011
Godina : 24
Lokacija : Leskovac

PočaljiNaslov: Intezivni program za definiciju   Sub Jul 30, 2011 4:41 am

PONEDELJAK

GRUDI
BICEPSI
STOMAK

Za grudi: bench press, razvlačenje bučicama, leptir.
Biceps: stojeci pregib sa ez-sipkom, jednoručni pregib sa bučicama, skotova klupa sa ez-sipkom ili jednoručnim utegom.

Za grudi raditi 4 serije, ponavljanja 10-15 .
Za biceps- 4 serije , 10-12 ponavljanja.

UTORAK

LEDZA
TRICEPSI

Leđa: vratilo, LAT prednji, zadnji lat sa V šipkom.
Tricepsi: francuski press sa ez-šipkom (triceps sa čela), triceps na latu sa malom šipkom, triceps na latu sa obrnutim hvatom.

Za leđa 4 serije, min 12 ponavljanja
Triceps: 4 serije, 8-10 ponavljanja

SRIJEDA

RAMENA
NOGE

Ramena : sjedeći potisak iza glave, s.p ispred glave ili potisak sa bučicama, dumbel fly (letenje sa bučicama STOJECI),
Trapez: sleganje ramenima sa bucicama ili špikom.
Noge: čučanj, potisak na presi, nožna extenzija(šut).

Ramena 3-4 serije, 6-8 ponavljanja, Trapez- 3 serije, 10-12 ponavljanja.
Noge: 3 serije 15 ponavljanja

CETVRTAK ("pauza")

AEROBNI TRENING
(trcanje,biciklizam, plivanje...)

PETAK

GRUDI
BICEPSI
STOMAK

Grudi: kosi bench, razvlačenje ne kosom benchu, pullover sa bučicom.
Biceps: stojeći pregib sa ez-šipkom, skotova klupa, i jedna vježba bicepsa na sajlama.

SUBOTA

LEDZA
TRICEPSI

Leđa: ponavlja se.
Triceps:ponavlja se.

NEDELJA

RAMENA
NOGE

Ramena: ponavlja se
Noge:ponavlja se.
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://www.pantadownloads.co.nr
 
Intezivni program za definiciju
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Program za rimu
» Televizija danas
» Beer Fest - Beograd
» Nove karte GSP "špansko selo"
» Tito Kenediju prodao svemirski program

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Best Movie Forum :: Zanimljivosti, Sport, Diskusije, Novosti... :: Zdravlje & Hrana-
Skoči na: